לימוד שחייה למבוגרים

הקורס הבסיסי הוא של 12 מפגשים של 45 דקות כל מפגש. פעמיים עד שלוש פעמים בשבוע בימים א+ג+ה. בשעות הערב.
הקורס מיועד לאנשים אשר לא יודעים כלל לשחות . התלמידים לומדים את סגנונות החתירה, וגב כמו בקורס לילדים. אצל מבוגרים אנו ממליצים את הסגנונות הללו מכמה סיבות.

1. הפחתת עומס על העמוד השידרה המותני.
2. הפחתת עומס על העמוד השידרה הצווארי.
3. נמנע שחיחת הסכוס בברכיים (מיניסקוס) מאחר שהתנועה היא מגערית וטבעית בסגנון החתירה ובניגוד לסגנון החזה בא התנועה סיבובית ולא טבעית.

 

שלבי הלימוד בקורס שחייה בסיסי

 

הסתגלות במים

  1. כניסה בטוחה למים.
  2. הסתגלות למים – בעמידה, ובהליכה, ובריצה.
  3. הוצאת בועות במים – דרך האף, ופה.
  4. הכנסת הראש למים.
  5. פקיעת עיניים במים.
  6. הרמת חפצים מקרקעית הבריכה – בשלב ראשון במים רדודים.
  7. ציפה על הבטן ועל הגב.

את רוב השלבים נבצע גם במים עמוקים לאחר יישום כל המיומנויות במים רדודים!!!

 

לימוד סגנונות חתירה + גב מתבצע לפי השלבים הבאים:

  1. לימוד תנועת הרגליים ( חתירה + גב ).
  2. לימוד תנועת הידיים ( חתירה + גב ). חתירה ללא נשימה.
  3. שילוב תנועת הידיים + רגליים ( ללא נשימה ). כבר בשלב זה הילדים יכולים לשחות סגנון גב מלא.
  4. לימוד נשימה בסגנון החתירה.
  5. שילוב ידיים + נשימה בסגנון החתירה.
  6. שילוב ידיים + רגליים + נשימה בסגנון החתירה.

 

שיעורים פרטיים ( יחידנים )

אורך של שיעור פרטי הוא 30 דקות. יש אפשרות לקבוע שיעור בודד או מספר שיעורים ברצף לפי ימים ושעות לבחירתך. מומלץ מינימום פעמיים בשבוע כדי שלריכשת המיומנות תהיה אופטימלי ואפקטיבי. פער גדול מדי בין השיעורים יקשה על תהליך הלימוד וקליטת המיומנות החדשה,ואף יגרום לכך שהתקדמות תהיה איטי יותר.
היתרון של שיעור יחידני ברור לכולנו, אבל מומלץ במיוחד לאנשים עם חרדה גדולה מהמים . שלבי הלימוד והתכנים זהים לאלו בקורס קבוצתי אלה קצב ההתקדמות  הוא אישי לתלמיד.